:(

Nu blir jag väldigt ledsen.Jag kan inte ens lägga upp en header för det går inte.Verkligen inte min dag idag.Regnat har det hela dagen också.Men jag har vart och köpt mig marinblå adidas mjukis och blivit kär i ett par skor som jag starkt funderar på att införskaffa mig men dom är tyvärr lite dyra för min plånbok.En bra julklapp i och för sig men jag behöver dom faktiskt nu.Det är nämligen ett par lite varmare kängor bättre än converse så här på vinter.Vilket bra argument det får jag säga till mamma så kanske hon kan hjälpa mig! Gud vilka i landsproblem jag har.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det är ju för att den "mallen" du har på bloggen nu inte har en header. Du får byta den :)

2009-12-05 @ 16:54:30
URL: http://lottenpotten.blogg.se/
Postat av: ida

svar; kan ta det nån dag :)

2009-12-12 @ 12:05:43
URL: http://idaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0