desperate housewives

Känner mig som en riktig hemma fru har plockan in disk disk plockat ur disk passat barn lagat mat till dom plockart bort från bordet osv.Jag skulle dö i tråkighet om jag gjorde det varje dag!Fyfyfy inget för mig ;) Åh ni ska veta att min mat gick hem hos e&s jag som inte är någon mäster kock blev glad hehe.Petra+matlagning brukar inte bli så bra nämligen.Lite kul att prata med dom för dom är så roliga och man tänker själv tillbaka på när man var mindre.Som när dom sa att jag skulle tända ljuset igår kväll i rummet annars drömmer dom om monster.Kommer ni ihåg när man gjorde det typ 100år sen.Nu vill s brottas med mig och eh ja klart man ställer upp hon e ju för sööt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0