Flickan som lekte med elden

Kom hem för en liten stund sedan.Har varit på bio med Paula vi såg Flickan som lekte med elden.Jag trodde den skulle vara dålig eftersom Män som hatar kvinnor är väldigt bra och tvåan i filmer brukar ju bli lite halv taskig.Men även denna var otroligt bra.Jag måste säga att jag diggar Noomi Rapace hon är grym i båda filmerna och jag orkar inte vänta tills den sista filmen kommer ut!Om du inte har sett dom kan jag verkligen rekommendera att göra de.Sen åkte vi hem till Paula där jag var bjuden på mat trevligt, sen blev det tv och nu sitter jag här.En väldigt bra dag har det varit med andra ord!Föresten så är Filippa lite galen :)


Kommentarer
Postat av: filippa

VI KOMMER HA DET KUL PÅ HELGERNA

MOHAHA

2009-10-11 @ 00:14:16
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0