Imponerande

Sitter här ensam i lägenheten.Det är riktigt skönt att bara kunna lyssna på klockans tickande göra allt i den ordningen man vill och bara ta det lugnt utan att någon ska tjata.Jag både längtar och inte tills jag själv ska flytta.Skönt på ett sätt men vad tyst det skulle bli och vem ska då säga till mig att städa?Men jag tror att det kommer gå bra!Idag ska jag inte göra något speciellt, bara ta det lugnt behöver även ta mig igenom lite plugg.Alltid massa plugg det sitter som ett klistermärke i arslet på en man vill inte se det men gör det ändå och det måste göras för vem vill gå med ett märke i arslet?


Kommentarer
Postat av: michaela

hahahahahahahaha du är cp du! xD ''klistermärke i arslet!'' HAHAHHAHAHAHA

2009-10-27 @ 17:15:13
URL: http://michaelaannaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0