Varning obetydligt inlägg

Åh det först när man har förlorat något man förstår vad mycket det betyde för en.Nu tror ni väl att något har hänt men vi snackar om min dator eller rättare sagt mitt internet... Jag som älskar att sitta ensam hemma få några vettiga saker gjorda vilket jag redan har (städat) sen kolla på film (kollar på oc nu) få lite plugg gjort (är nästan klar med min inlämning) och nu vill jag inget hellre än att sitta vid datorn.Lite synd är det om mig? Ikväll är det ju blogg avards har ju sen tidigare fått för mig att det ska sändas live så tv men nu fattar jag inte. Vet ni om det kommer gå på tv idag säg till om ni vet please? Vet inte riktigt hur de här inlägget blev men jag fick iaf ur mig att det är synd om mig tycker jag iaf ;-) Ha en bra kväll alla ni som kan sitter vid datorn!

Kommentarer
Postat av: filippa

jag har ju sagt att blog awards är nästa lördag :D

Då kan vi kolla tsm :) ?

2009-10-17 @ 17:26:50
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/
Postat av: JULIA

det sänds nästa vecka :)

2009-10-17 @ 20:25:38
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0