Älska mer så blir vi fler

Fy skäms på mig, nu är det dags att ta tummen ur röven och börja träna! Okej idag hann jag faktiskt inte för vi går lång dag och jag orkade inte stressa.Men jag ska dra mig dit imorgon om jag så ska... ja jag vet inte vad.För övrigt så har tappat bort en ganska viktig grej vilket stör mig otroligt mycket för jag brukar inte göra det.Men jag tror att det går att lösa ändå men jag blir otroligt arg på mig själv!Så nu sitter jag och tröst äter fazer marianne heheh.Sitter även och kollar på grey's anatomy säsong 5 som går nu på eftermiddagarna vilket är otroligt bra.Det är de där avsnittet när dom skär i grisar extremt kul tycker jag grisigt tycker endel andra hahah ;) (erkänn ni skrattar!)

Kommentarer
Postat av: JULIA

ingen föreläsning med andra ord? :d

2009-09-10 @ 21:17:10
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0