god morning sunshine

Oj, längesen jag sov såhär länge men det var väldigt skönt.Men nu måste jag dra mig upp ändå städa och plugga måste jag göra sen får vi se vad det blir.Okej, nu visar det sig tydligen att jag ska till badhuset fast jag är ledig och vara funktionär på tävligen ta dig i brasan du som har kommit på det jag har fan inte tid! Nu blev jag grinig...
Igår var jag med filippa på kvällen vi var en sväng på tivolit och på stan träffade lite folk bland annat Nonno som jag inte har sett på hur länge som hellst!Sen gick vi hem och tjockades oss framför en film.10 saker jag hatar med dig tror jag den hette den var bra men lika förutsägbar som alla andra amerikanska filmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0