Stressad

Ett enormt stressande snabbt inlägg får det bli idag.Vet inte varför men jag är otroligt stressad över kemi provet vi har imorgon fast jag tror jag kan det mesta och det viktigaste men ändå.Brukar alltid vara lättare än vad man har tänkt sig men jag är stressad som f*an ändå...Vid 6 tiden är det föräldra möte vilket jag inte alls hinner med idag och min klassföreståndare trodde det skulle ta längre än 1h vilket betyder att jag inte hinner träna deprimerande på hög nivå.Idag sprang vi cooperstest man skringer så långt man kan på 12 minuter och det gick långt över förväntan.Trodde jag skulle vara sämre iår än förra året men nejdå, sprang längre idag otroligt grymt om jag får säga det själv.Så det var väl enda positiva saken med den här dagen.Fy nu ska jag stressa mig igenom lite kemi läsande.Vet inte riktigt hur det här inlägget blev nu eftersom jag är så stressad vilket jag säkertredan har nämnt 87ggr redan?Nej nu måste jag gå hejdå! :D

Kommentarer
Postat av: ida

svar; ja, och min pappa ska ju självklart vara den som pratar mest. -.-

2009-09-23 @ 20:08:56
URL: http://idaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0