xoxo

På idrotten idag körde vi lacross det är faktiskt riktigt kul särskilt när man får ta ut lite av sina aggressioner hehe.Är det inte i Gossip Girl dom kör de så har dom jätte fina kläder?Hade inte vart fel iaf.Jag har extremt ont i mitt finger idag oxå.En liten olycka inträffade igår jag skulle ta upp en hårnål i sidofacket på min ryggsäck då ligger det en rakhyvel där som jag trodde skyddet var på men klart som korvspa att det inte var de.Jag trycker ner min hand och skär bort skin på mitt pekfinger.Buhuhu synd om mig!Nu ska jag plugga inför historia provet sen blir det träning mitt finger kommer svida bort i vattnet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0