a yellow car

Besöket i fredags gick bra, det fick mig att längta ännu mer efter gymnasiet.Sundsta verkar som en bra skola,de var trevligt och lärarna vi fick träffa var snälla.Jag gjorde mina val igår och det fick bli sp karlsberg som första och sp på sundsta som andra.Men det kommer ju en omvals period sen när som öppna sök saken igen och då måste jag bestämma mig vilken skola jag hellst vill gå på.Det fick bli åmål första för jag vet inte om jag kommer orka åka till karlstad varje dag så det är de jag måste fundera på.Jag är hemma idag för jag mår eh..... inte bra helt enkelt skippar att säga ordet....Vad har ni sökt nu då? :)


Kommentarer
Postat av: sofie

handel - karlberg :)

2010-02-01 @ 20:12:44
URL: http://sofieschutzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0