lov

äntligen säger jag bara äntligen är det lov! Dock är jag redan stressad över alla prov som kommer efter lovet och det känns som att det redan är slut trots att det inte ens har börjat...Typiskt mig att tänka så.Åh vet ni idag fick jag äntligen ett par längdskidor (eller ska låna dom och se om det är något för mig iaf.Jag har längtat ihjäl mig i varje fall men idag har det typ regnat och lite snö har smält fast det finns ju så mycket så det lär nog inte smälta på ett tag heheh.Nu ska jag dra mig iväg till skolan igen för franskagruppen har fixat disco för småbarnen så vi kommer iväg någon gång längtar!! 15maj tror jag det var vi åker :)

Kommentarer
Postat av: hemlig avsändare

jo visst äre gött med lov petra!

2010-02-27 @ 18:59:51
Postat av: petra

sv; ah men eller hur hemlig avsändare ;)

2010-02-27 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0