vt

första skoldagen på vårterminen avklarad!  jag ville bara springa där ifrån hela dagen och fråga om det var ett skämt. förövrigt så är vårat nya schema så jäkla dåligt. alla lärare bara ja nu är det bara en termin kvar,vårterminen slut spurten osv och det kändes otroligt skönt. jag längtar otroligt mycket till gymnasiet nu faktiskt. hade någon frågat mig för några månader sedan hade mitt svar varit tvärtemot. men nu känns det bara skönt en bra förändring. vet tyvärr fortarande inte om jag ska välja åmål eller karlstad som 1val. karlstad känns så himla bra men kommer jag palla med dom dagarna utan att stressa ihjäl mig? eller så kanske det inte alls är jobbigt? nu ska jag gå och kolla på top model och vara glad över att vi iaf inte fick några läxor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0