dagen med stort D

Är imorgon.Jag har sett fram emot den hur länge som hellst!Kommer ihåg när vi började sexan och tittade på alla nior, dom såg så stora ut och det känndes aldrig som att jag skulle bli så stor och få åka på flaket.Men helt plötsligt sitter jag här och åren på sundsborg har bara flygit iväg.Just nu känns det inte lika kul när jag måste städa hela mitt rum och har slängt bort massa pengar på detta.Inte nog med de så känns det verkligen som om jag håller på att bli sjuk är redan förkyld bara jag inte får feber...Idag var det cabaré den var jätte bra, jag har inte förstått att vi faktiskt går ur imorgon men när dom sjöng sista låten kändes det att slutet är nära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0