i love sthlm

Idag ska jag vidga mina stockholms syner och bege mig till ställen jag aldrig har vart på.Trots att jag har vart i här hmm väldigt många gånger ;)  så har jag aldrig vart och kikat på slottet.Med kungligt bröllop på g så tycker jag att det är dags och så kan jag ju passa på att titta på storkyrkan där dom gifter sig på lördag!På väg dit kommer jag passera alldeles för mycket affärer och det kommer klia som aldrig förr i fingrarna.Lite pengar har jag ju.Men jag som skulle ha lite shopping paus? Fan de gick åt helvete.Nu gör jag iordning mig sen tunnelbana mot stan.Fan vad jag älskar Stocholm, finns det någon bättre stad?Nej.Längtar tills jag kan flytta hit vilket jag har drömt om ända sen jag var typ 7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0