livet ska vara som för en fjäril en sommardag

Nu har vi hemstudie dagar i en hel vecka eller ledigt borde vi kalla det, för vi har då inga studier att utföra.Nästa vecka går jag ur nian wow vilken grej, nej, men fan vad skönt! Livet är på topp för tillfället och får gärna stanna där.Värdet är alldeles underbart 27 plus i skuggan.Himmlen täcks av moln då och då men dom försvinner så fort så.Hade inte suttit fel med en caramel frappucciono med kaffe i  såklart från Starbucks.Varför finns det inte ett här precis bredvid mig? Kanske för att man inte kan få allt som man vill ha? Ser ni så gott? Bilden är från Paris



Jag är så glad att jag till och med bjuder på en närbild på mig själv!

Kommentarer
Postat av: ida

OCH DET GILLAR VI!!

2010-06-02 @ 21:07:42
URL: http://idaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0