Kunglig bildbomb

Jag gjorde ett stort misstag när jag åkte till sthlm, jag glömde mitt zoom objektiv hemma...Hade nog blivit bra när bidler då.Men jag får nöja mig med dom bilderna jag tog ändå.Dock blir kvalitén ännu lite sämre när jag laddar upp dom här.


Några sekunder fick man se dom och på dom sekundrarna var det inte lätt att få bra bild med allt folk


Mycket folk var det i stan!


Vid slottet innan dom kommer ut på balkongen





Pilen, bra flyget (lr heter det fluget? :o) måste jag säga ;)


Lite Kungligheter i väntan på kronprinsess paret.Lite komiskt är det allt att drottning Rania av Jordanien tar kort på oss.Syns inte så väl men man kan skymta en mobil,kamera? om man tittar noga


Kronprinsessan Victoria,Prins Daniel,Drottning Silvia och Kung Carl-Gustaf


En stor del av alla kungligheter


Så fina dom var!


Ny gifta


Lyckan fanns överallt vilken fantastisk dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0