bella & tyras show

Nu är det slut.Lite besviken blev jag ju när det tog typ 5 minuter att komma in på sidan väl inne så tar det 5 minuter innan det kan börja när det väl hade börjat laggade det så mycket dom första 10 min så man fattade ingenting.Fast vad kan man försvänta sig när hur många som hellst ska gå in på en och samma sida och titta? Sen så är min dator lite dryg också så det kanske bara var segt på min men det skulle jag inte tro.För övrigt tycker jag att det var ganska kul en typisk "serie" jag kommer sitta och glo på iaf.Sen så tycker jag att det är så kul att höra bloggare prata.Känns så häftigt att det är dom som sitter och skriver det jag sitter hemma och läser.Såg ni det? :)


Kommentarer
Postat av: hemlig avsändare

ja de gjorde jag och de är en stor besvikelse att de laggase så :(, de gillar vi inte!

2010-03-12 @ 16:01:56
URL: http://bananel.blogg.se/
Postat av: June

Jag gillar också att höra bloggares röster! Haha. Vet inte varför det är så fascinerande ;P Jag tyckte det var riktigt kul. Men Bella&Tyra behöver komma i kläderna lite, de var sådär som programledare. Annars var det kul. Jag höll på att skratta ihjäl mig när Tyra skulle åka nerför brandstången.

2010-03-14 @ 17:41:09
URL: http://junesabstracts.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0