högstadiet

Efter en hel underbar veckas lov var jag idag tillbaka i skolan.Konstigt nog känndes det som om vi aldrig hade något lov.Men det blev inte många lektioner rättare sagt 2 eftersom att det var skolhockey.Våran skola mot en annan, dom som vill får vara med ett kill och ett tjej lag.[Både vårat tjej och kill lag vann idag!!!]Kommer ihåg när jag gick i 7an och tyckte det var jätte coolt att få kolla på när niorna spelade.Pooff så står jag här nu och är själv en nia.Allt känns ganska sjukt faktiskt och det är helt otroligt vad tiden går fort.Snart står vi där på flaket och har gått ur nian också.Det kommer bli så otroligt skönt men jag kommer sakna den här tiden väldigt mycket.Eller mest min underbara klass 9D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0