in my dreams

jag brukar sitta o glo på bilder som dom här.Förstår inte riktigt varför för det gör nästan ont i hela mig och man vill bara här ifrån.För hur skönt verkar de där på en skala?Full pott helt klart.Kollade äntligen på Luftslottet som sprängdes  förut med Paula.Den var bra men samtidigt dålig fast det är nog en sån film jag måste kolla på två gånger för att fatta lite mer.Jag tycker att det kom in nya personer hela tiden så de blev lite rörigt.Lite deprimerande är det dock att det inte finns någon mer.För jag tycker att det känns som om det ska fortsätta.Fast det ska ju börja något på 1an den 20 mars fast jag har inte fattat riktigt vad ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0