min rädsla för nässpray

Jag är förkyld som bara den och är täppt i näsan 24/7 och håller därför på att bli galen.Hade inte använt nässpray sedan jag gick i ungefär 2an igår.Kommer ihåg hur hemskt det var och äckligt, vem vill liksom andas in vatten?Men igår trotsade jag min rädsla och sprayade in i nosen på mig.Till min stora besvikelse smakade det fortfarande skit och de hjälpte för den delen inte heller.Kommer nog dröja yttligare 100år innan jag är dum nog att testa igen.(alla vi som hatar nässpray here I come.)Sen idag så har yttligare ett problem dykt upp.Det har slått lock i ett öra även de är otroligt jobbigt och det går inte bort.JA det är synd om mig.

Kommentarer
Postat av: PAULA

sv; jo du är ju de!

2010-03-05 @ 22:25:10
URL: http://bananel.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Är du dum?! Nässpray är ju världens bästa uppfinning!

2010-03-05 @ 22:31:35
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0