ombytta roller

Vinter OS är slut för den här gången men riktigt bra har det varit!Sverige har ju vart riktigt duktiga.Kommer bli tråkigt nu att inte kunnat titta på det.Men jag har blivit riktigt inspirerad så idag åkte jag och Michan våran första tur på skidorna och 3km blev det.Var lite jobbigt och svårt eftersom att det var första gången jag åkte längd, även första gången jag körde konditions träning på hur länge som hellst.Jag var helt världelös på att åka i nedförsbacke så då ramlade jag och så kan jag inte småsvänga i fart heller så då ramlar jag också.Kommer nog vakna upp med massa blåmärken imorgon.Men det var det värt och nu ska jag f*an pallra mig iväg till spåret varje dag för det var jäkligt kul!Snön får gärna vara kvar hur länge som hells och inte smälta.    


Kommentarer
Postat av: hemlig avsändare

De är bra att du uppdatera så ofta!

2010-03-01 @ 20:31:29
Postat av: petra

sv: nu får du ta o ge dig! Jag har ju aldrig något intressant att komma med....

2010-03-01 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0