svartvitt

Är hos paula, vi sitter med varsin dator i olika hörn av rummet och chattar på msn.Hahaha vart är världen påvåg eller det är nog bara vi som är knäppa...Fick jätte god mat här och nu kom hennes mamma med någon smarrig efterrätt i love this place! :)  Sen blir det en tur på skidorna de börjar bra iaf.Btw så vaknade jag upp med 7000blåmärken och ont i röven pga mitt stora fall jag gjorde igår.Dock har jag ingen träningsvärk så det känns ganska misslyckat, ska köra på mycket bättre idag.Har en kännsla av att det kanske faktiskt kommer gå bättre idag eftersom att jag vet hur spåret ser ut osv.Ha en bra dag alla! :D



Kommentarer
Postat av: PAULA

MUMS va gött de vaar! hahah du är störd:)

2010-03-02 @ 15:04:15

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0