HEJ!

Idag påväg ner till gymmet eller precis i dörren så möter jag Stellan ni vet han i Lite Sällskap?Såg han på några meters avstånd och tänkte åh där är ju han! Inte nog med detta så hälsar han, förvånad med hakan nere vid knävecken så hälsade jag glatt tillbaka! Varför är det så? att när det gäller träning så hälsar man alltid på varandra tex i elljusspår osv.Det hade det ju inte hänt mitt på stan liksom.Det är något speciellt de där med träning!
Nog om mitt babbel nu ska jag lära mig fem fysik formler inte lika kul..


Kommentarer
Postat av: ciiz

haha så duktig :D

2010-09-22 @ 20:29:03
URL: http://ciiiiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har hälsat på han förut ;) hehehe

2010-09-22 @ 21:23:22

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0