yesterday

Jag försökte unvika dom flesta affärerna och det var inte kul..Jag köpte i alla fall med mig en chicken wrap och en aloevera kick smothie och satte mig i kungsträdgården på en bänk i solen och käkade.Det var helt underbart och fick mig att längta ännu mer...Var i gamla stan och kollade lite.Såg slottet och stor kyrkan.Inte minst Victoria,Daniell och Carl-Philip!

Så här var det: jag skulle precis gå tillbaka men då ser jag lite poliser som håller på att spärra och en hel del folk.Nyfiken blev jag så jag gick närmare och försökte lyssna, efter en kvart var de äntligen någon som frågade vad det var som skulle hända.Då säger polisen att dom är inne i kyrkan och tränar!(Dum som jag är hade jag inte ens fattat att det var kyrkan utan tänkte gå och leta efter den sen.)Så där stod jag och väntade tills som kom ut.Till slut kom dom.Tyvärr hade jag inte zoom objektiv, dom gick kanske 5m från dörren till bilen ganska fort och dom var på långt avstånd pga avspärrningen.Så bilderna är jätte lång ifrån och dom har lyckats vända sig om på varenda bild.Men JAG såg dom iaf och de räcker för mig ;) Tror även att jag ska stanna och titta på lördag då blir det förhoppningsvis lite bättre bild men de lär väl inte hända med all folk som kommer stå ivägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0