att man inte är känd

ja idag var det gala premiär på alice i underlandet och alla kändisaar fick gå och kolla på den om dom hade en inbjudan, den stora frågan är: försvann min på posten eller? buhuhu nej tyvärr så gjorde den väl inte det.Jag vet inte varför men ända sedan jag fick höra om den så kändes det som att den skulle bli bra och rolig.Trots att jag varken läst bok eller sett teknad variant på den.Jag är väl typ ensam i världshistoren....Men jag ska se den på bio det är bara så!Frågan är bara lever den upp till mina förväntningar?


Kommentarer
Postat av: hemlig avsändare

Lungt att jag också ska se den och jag tror den kommer va bättre! och du är såååå efter med att inte ha sett eller läst den (:

2010-03-01 @ 22:30:21
Postat av: Charlotte

sv; jag hoppas att du driver med mig.. :o

2010-03-02 @ 13:12:11
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0