I Sverige

Kom hem igår lite efter klockan 22 efter 5 underbara dagar i Paris.Jag hade nog lätt kunnat stanna ett bra tag till bara jag hade fått lite annan mat.Sjukt kul hade vi och bilder och lite om vad vi gjorde kommer nog i omgångar med tanke på att jag har typ 500 bilder.Nu håller jag på att rensa min garderob skönt att få det gjort.Idag släpptes äntligen fashion against aids.Så jag satte klockan på halv 8 för att jag skulle kunna beställa hem det jag ville ha men tro fan inte att allt fanns, 3 saker tror jag de va som var slut.Men allt annat är nu påväg hem till mig ganska mycket blev det också! :) Lite bilder från första dagen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0