Hemma igen

Var inne i stan i onsdags helt själv!Kännde mig lite som en bort kommen bonne men jag börjar lära mig mer och mer så snart är jag en fullständig stockholmare haha.Fick med mig lite nya grejer hem kanske visar det lite senare idag.Åkte hem igår och det var första gången i hela mitt som det gick segare att åka hem för det brukar alltid gå fortare men igår nejnej.Nu sitter jag hemma känns lite tråkigt faktiskt men jag åker snart tillbaka då vi har prao v.46.Vaknade för ca1 timme sen och blev sur av att kolla på klockan.Jag hatar att sova bort halva dan känns så bortkastat särskillt när jag har mycket att göra.Så nu ska jag nog börja med att röja lite på mitt rum som ser ut som vanligt, ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: ida

vet du vem som har biljetter till tokio hotel? :D

vi måste hitta på något snart!

2009-10-30 @ 14:27:35
URL: http://idaisabell.blogg.se/
Postat av: ida

YEAH! :D

2009-10-31 @ 10:55:31
URL: http://idaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0