Tjingelinglingpling

Lång dag i skolan idag och första dagen jag var där en held dag på hela veckan.Sitter här och äter extremt god kyckling i cocos mjölk eller nåt och om några minuter kommer Michan då drar vi iväg för lite styrketräning kul som vanligt!Fick tillbaka min oc box av ida och jag har redan börjat kolla igen.Om ni ville veta så är jag väldigt shopping sugen....Åååhh vill ni veta jag blev jätte stolt över mig själv fick reda på att jag fick mvg på min skivrecension och jag är inte den typen som får mvg så! :D

Kommentarer
Postat av: sofie

åh, jag vill med gyma.. ;o :)

jag ska shoppa imorn :M pilutta dig;) hihihi, förlåt.

2009-10-15 @ 20:39:39
URL: http://sofieschutzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0