Heaven is a place on earth

Idag sprang vi tegnérjoggen i skolan 5,6km tror jag närmare bestämmt att den är.Var faktiskt inte så jobbigt för jag hållde ett bra tempo.Inte för att det gick fort men jag är nöjd ändå mitt mål var att inte gå en enda gång och det gjorde jag inte heller sen är jag ju inte mycket till löpare heller men det är faktiskt ganska kul men det är så jobbigt att gå ut och springa hehe.Fick reda på mitt kemiprov idag också blev nöjd och jag gjorde verkligen mitt bästa så det hade inte kunnat gå bättre!Nu måste jag tyvärr träna på so prov blä på skolan...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, det var svin jobbigt :D

2009-09-30 @ 12:35:52
URL: http://alexandraasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0