gårdagen

En dag på liseberg med världens bästa faster och kusiner är aldrig fel.Vi åkte favoriterna lisebergsbanan,flum-ride,balder och kanonen x2.Men jag förstår inte att jag vågade åka kanonen för jag är världens fegis när det gäller karuseller.Men så tvingade Marielle med mig ändå och jag har nog aldrig vart så nervös som när vi stod i kö till den.Men vad rolig den var!
När vi åkte tillbaka till stationen var det 30min kvar tills tåget gick så jag och Marielle tog världens snabbast shopping tur in på h&m och jag fick med mig en t-shirt och en väska (visar det sen.)


Kommentarer
Postat av: paula

sv; mh för de var ju jätte kul :)

2010-08-05 @ 13:10:25
URL: http://bananel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0