L.C.

Jag har precis beställt hem Lauren Conrads första bok L.A Candy.Beställde den på engelska för att öka mina kunskaper, vi får väl se hur det går haha.Men jag tror att den kommer vara riktigt bra, den handlar om en 19-årig tjej som heter Jane Roberts som flyttar till Los Angeles och får en praktikplats på en känd modetidning.Hon och hennes bästis Scarlett festar runt och får en förfrågan om att vara med i en dokusåp "a reality version of Sex and the City".Verkar som en sån bok jag skulle gilla!Längtar tills den kommer.Du hittar den här för endast 149kr.


Kommentarer
Postat av: JULIA

den boken önskar jag mig när jag fyller år!

får nog ta och visa mamma priset, haha :D

2010-02-07 @ 20:35:13
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0