måndag igen

varför var jag så dum och gick in på tyras blogg och läste de vidriga inlägget om vad hon hade fått i sin "start" fy fan nu mår jag illa också....Har ni inte läst det så gör det inte, eller om ni inte blir berörda så varsegod ;) Nu är det måndag igen, varför ska helgen gå så fort? Jag ska iaf gå och plugga till so provet vi har imorgon, sen blir det träning.Äntligen säger jag bara efter alla dessa sjukdomar och allt vad de har varit.Idag kom våra skol tröjor!!! ÄNTLIGEN ni får nog se bild sen :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

sv; De är assnygga :)

2010-02-17 @ 11:36:54
URL: http://lottenpotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0