finally

åh hörrni idag börjar ett av mina favorit program eller rättare sagt så har det börjat nu. klockan 21.00  på 1an mästarnas mästare otroligt bra och jag som älskar att kolla på sport! tyvärr slår det ju inte förra året då emma var med men jag hoppas att det blir bra iår också! Dom här är med iår:
Agneta Andersson - kanot
Tomas Brolin - fotboll
Tomas Gustafson - skridsko
Stefan Holm - höjdhopp
Tomas Johansson - brottning
Louise Karlsson - simning
Ulrika Knape - simhopp
Armand Krajnc - boxning
Catrin Nilsmark - golf
Åsa Sandell - boxning
Patrik Sjöberg - höjdhopp


Några få av förra gångens deltagare

Kommentarer

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0