nytt

Dagarna går alldeles för fort!Har gått upp vid 8 hela lovet och kommit hem för sent för att orka sätta mig vid datorn.Här kommer bilder på det jag köpte i karlstad iaf.

1."rock"t-shirt från carlings
2.Skor från scorett
3.Ögonskugga från make up store (gör sig inte rättvis på bild då den är en allt i ett ögonskugga för beronde hur mycket man tar kan man få den från brun till blå till lila.Ganska praktiskt faktiskt.Jag tycker att det är bättre att satsa på lite dyrare ögonskuggor för då är dom verkligen bra också och dom håller väldigt länge.
4.extremt goda tuggummi som ni borde testa.



Kommentarer
Postat av: PAULA

extremt snygga kort måste jag säga!

2010-03-05 @ 14:39:23
Postat av: petra

sv; tack så mycket :)

2010-03-05 @ 14:58:13
Postat av: ida

gör snygga skor och assnygg tee!

2010-03-06 @ 11:52:01
URL: http://idaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0