till skolavslutningen

Jag är sugen på att få samma färg som någon av bilderna nedan.Snyggt som bara den och jag vill ha en förändring i mitt hår och den kommer inte innebära klippning eftersom att jag sparar som en galning!Vill så gärna ha långt till skolavslutningen så att man kan göra något fint med det då.Ett ännu större problem till skolavslutningen är ju verkligen vad man ska ha på sig!!Jag vill/ska ha en klänning dock ser jag hemsk ut i det,jag vill ha en i färg samtidigt som jag vill ha en vit,jag vill ha en utan axlar samtidigt som jag vet att jag inte kan ha det då jag ser ut som jag vet inte vad i det.Vilka problem hörni och ändå är det hyfsat långt kvar fatta vilka problem det kommer bli längre fram hahah :)


Kommentarer
Postat av: PAULA

de kommer bli STORA problem!

2010-03-05 @ 21:18:00
Postat av: JULIA

3 månader kvar på onsdag ;)

2010-03-06 @ 10:09:41
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0