prostatacancer

hejsan!Idag köpte jag mig äntligen en mustasch.Mustasch tänker ni? Ja faktiskt,det är en brosch ni kanske ser? Den sitter på min jeans skjorta.Ynka 25 spän fick jag pröjsa för den.Så värt det helt klart.Tyvärr är jag inte rik så att jag kan skänka flera tusen till cancer forskning osv.Men 25kr är inte mycket och det har nästan vem som hellst råd med.Så det klart att jag har köpt mig en.Prostatacancer är Sveriges vanligaste cancerform.Varje dag får ca 25 män i Sverige prostatacancer.Det motsvarar en man i timmen och ca 9 000 män per år.Vilket är helt sjukt och hemskt!Så nu tycker jag att ni alla ska gå och köpa en då blir världen lite bättre och ni gör en god gärning! :) Dock kan jag inte visa mitt stöd genom att odla egen mustasch så det får bli en i paint!




Kommentarer
Postat av: hemlig avsändare

du klär i musche!

2010-05-07 @ 20:30:22
Postat av: petra

sv: skönt att veta! :)

2010-05-07 @ 20:31:27

Kommentera inlägget här: OBS! tänk på att jag raderar onödiga kommentarer.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0